1 Ekim 2016 Cumartesi

SMITE Failed To Create The D3D9 Device Hatası

Arkadaşlar merhabalar bu hatanın sebebi çoğunlukla ekran kartı ile ilgili oluyor.Bir çok oyunda bu hata ile karşılaşan arkadaşlar var Özellikle smite adlı hi-rez firmasının oyunu.Hala oynayamayan arkadaşlar piyasada çok.Bu sorun teknik bir sorun fakat oyunlar bölümünde Smıte için bir bölüm açacak gibiyim.Bende yükledim ve sorunlarla karşılatım. Kendimce uyguladığım çözümlerin işe yaradığını gördüm haricinde sorunlar içinde araştırmalar yapmaya devam ediyorum.


Aldığım ilk hata Failed To Create The D3D9 Device Hatası oldu.

Önce ekran kartını güncelledim.Hata giderildi. Ekran kartım AMD Radeon.

Gördüm ki Nvidia ekran kartı için sorun yaşayanlar olmuş.

Kardeşimin bilgisayarında denemeler yaptım.Ekran kartı güncelleştirdim sorun devam ediyordu.En son ekran kartını devre dışı bırakıp denedim sorun çözüldü.Smıte adlı oyunun teknik sıkıntısı sadece bu değil tabiki.Oyunun teknik isteklerini mutlaka cihazınızla kıyaslayın.

Failed To Create The D3D9 Device Hatasının Çözümü: Direct X yüklemesi ve Ekran kartı güncellemesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder